درگاه بدون اي پي درگاه بدون اي پي .

درگاه بدون اي پي

ييييييييييي

سه راه ساده براي جنتلمن شدن

همه زنان در سراسر جهان براي اينكه زيبا تر به نظر برسند خود را غرق در لوازم آرايشي، بهداشتي، انواع لباس هاي زرق و برق دار و طلا و جواهرات ميكنند. اما همه اين موارد فقط و فقط مخصوص به خانم هاست. آقايان انتخاب هاي محدودتري دارند. اما اين دليل درستي نيست كه آقايان نتوانند به خوبي زنان، جذاب و شيك پوش به نظر برسند.

با رشد تكنولوژي و شبكه هاي مجازي تصوير محور شاهد رشد و پيشرفت مد مردانه هستيم. هم چنين بيش از هزاران كتان و مقاله درباره استايل آقايان نيز منتشر شده است. فضاي وب و اينترنت نيز اين امكان را فراهم كرده است كه فشن بلاگرهاي مرد دز اين مقوله به توليد محتوا بپردازند.

اما ناگفته پيداست كه با تمام محتوا و اطلاعاتي كه در حوزه مد مردانه وجود دارد ؛ كماكان اصل ساده پوشي مهم ترين و اصلي ترين فاكتور براي خوش تيپي و خوش استايلي آقايان محسوب مي شود.

در اين مقاله قصد داريم همه عوامل و فاكتورهايي كه براي جنتلمن شدن به آن نياز خواهيد داشت را پيشنهاد و بررسي مي كنيم. پس تا انتها با ما همراه باشيد.

هويت شيك پوشي در راحتي لباس است.

مهم ترين قانون در طراحي لباس كه هم شامل آقايان و هم شامل خانم ها در تمام رنج هاي سني مي‌شود راحتي لباس است. طبق اين قانون تمامي مردان و زنان در هر سني موظفند براي خوش استايلي و شيك پوشي لباس را بپوشند كه در آن احساس راحتي داشته باشند. بدين معنا تمام لباس هايي كه در كمد شما منتظر روزي هستند كه شما اندازه آن ها بشويد بايد دور ريخته شوند؛ چون حالا شما در آن راحت نيستيد.

حس راحت بودن يا ناراحت بودن به سادگي از زبان بدن و فرم رفتار شما براي ديگران قابل درك خواهد بود. البته نوع چيستي لباس نيز مهم نيست. پس فراموش نكنيد كه در استايل خود راحتي را در اولويت خود قرار دهيد.

قانون اوليه شيك پوشي مي گويد :

آقايان براي اين كه خوش تيپ شوند بايد انتخاب هاي راحتي داشته باشند. لباس راحت به لباسي گفته مي شود كه شما در آن به خوبي حركت كنيد. آرامش داشته باشيد، لبخند زده و حس خوبي داشته باشيدو در برابر ديگران به عنوان يك مرد جنتلمن رفتار درست و مودبانه اي داشته باشيد.

تمامي اين عوامل در كنار يك ديگر باعث مي شود ديگران شما را فردي خوش پوش و مبادي آداب بدانند. ناگفته نماند كه ممكن است لباس هاي تنگ براي خانم ها گاهي جذاب و فريبنده باشد اما براي آقايان اصلا اينگونه نيست.

 

كفش مناسب

كفش ؛ الماني كه تاثير آن بر استايل شما به عنوان يك جنتلمن اصلا پوشيده نيست. بخش ا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۵۰:۰۴ توسط:sam موضوع: نظرات (0)