درگاه بدون ای پی درگاه بدون ای پی .

درگاه بدون ای پی

ییییییییییی

سه راه ساده برای جنتلمن شدن

همه زنان در سراسر جهان برای اینکه زیبا تر به نظر برسند خود را غرق در لوازم آرایشی، بهداشتی، انواع لباس های زرق و برق دار و طلا و جواهرات میکنند. اما همه این موارد فقط و فقط مخصوص به خانم هاست. آقایان انتخاب های محدودتری دارند. اما این دلیل درستی نیست که آقایان نتوانند به خوبی زنان، جذاب و شیک پوش به نظر برسند.

با رشد تکنولوژی و شبکه های مجازی تصویر محور شاهد رشد و پیشرفت مد مردانه هستیم. هم چنین بیش از هزاران کتان و مقاله درباره استایل آقایان نیز منتشر شده است. فضای وب و اینترنت نیز این امکان را فراهم کرده است که فشن بلاگرهای مرد دز این مقوله به تولید محتوا بپردازند.

اما ناگفته پیداست که با تمام محتوا و اطلاعاتی که در حوزه مد مردانه وجود دارد ؛ کماکان اصل ساده پوشی مهم ترین و اصلی ترین فاکتور برای خوش تیپی و خوش استایلی آقایان محسوب می شود.

در این مقاله قصد داریم همه عوامل و فاکتورهایی که برای جنتلمن شدن به آن نیاز خواهید داشت را پیشنهاد و بررسی می کنیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

هویت شیک پوشی در راحتی لباس است.

مهم ترین قانون در طراحی لباس که هم شامل آقایان و هم شامل خانم ها در تمام رنج های سنی می‌شود راحتی لباس است. طبق این قانون تمامی مردان و زنان در هر سنی موظفند برای خوش استایلی و شیک پوشی لباس را بپوشند که در آن احساس راحتی داشته باشند. بدین معنا تمام لباس هایی که در کمد شما منتظر روزی هستند که شما اندازه آن ها بشوید باید دور ریخته شوند؛ چون حالا شما در آن راحت نیستید.

حس راحت بودن یا ناراحت بودن به سادگی از زبان بدن و فرم رفتار شما برای دیگران قابل درک خواهد بود. البته نوع چیستی لباس نیز مهم نیست. پس فراموش نکنید که در استایل خود راحتی را در اولویت خود قرار دهید.

قانون اولیه شیک پوشی می گوید :

آقایان برای این که خوش تیپ شوند باید انتخاب های راحتی داشته باشند. لباس راحت به لباسی گفته می شود که شما در آن به خوبی حرکت کنید. آرامش داشته باشید، لبخند زده و حس خوبی داشته باشیدو در برابر دیگران به عنوان یک مرد جنتلمن رفتار درست و مودبانه ای داشته باشید.

تمامی این عوامل در کنار یک دیگر باعث می شود دیگران شما را فردی خوش پوش و مبادی آداب بدانند. ناگفته نماند که ممکن است لباس های تنگ برای خانم ها گاهی جذاب و فریبنده باشد اما برای آقایان اصلا اینگونه نیست.

 

کفش مناسب

کفش ؛ المانی که تاثیر آن بر استایل شما به عنوان یک جنتلمن اصلا پوشیده نیست. بخش ا


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۵۰:۰۴ توسط:sam موضوع: نظرات (0)